[O1] LPG do silnika 1.8T 150KM - kitowy czy dobierać podzesp

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blind_walker
    RS
    • 2010
    • 4533
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Panowie, a co powiecie na taki zestaw?
    - STAG-300 ISA2
    - Hana (każdy wtrysk osobno)
    - KME GOLD
    Silnik (AUM) na początku ma mieć seryjne 150KM, potem ok 220KM.
    mkII 20VT (600h worked)
    Roooooomster

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Napisalem w Twoim temacie. Hanki raczej zielonelub czerwone, ostatnio na forum LPG jest A4 mocno dlubniete z wsadzonym gazem. Tam sa dwa reduktory, ale mocy jest chyba ponad 320KM.

      Ten Gold to w wersji Turbo.

      A sterownik, Tech 214. Taniej niz STAG i duzo szybciej rozwijajacy sie produkt. STAG stanal w miejscu, a szkoda
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • gregor10
        Ambiente
        • 2013
        • 104

        #28
        Maicroft - nie proponuj koledze zestawu do 110 czy gora 150koni, bo jak on chce chipa robić to trzeba niebieskie hany

        Ja mam hane niebieską 220Ps i jest to optymalny wtryskiwacz do tej mocy, reduktor mam skorpion gt , na miedzi 6mm i spadki cisnienia max 0.15bara. no ale mody coraz mocniejsze tak ze będzie zmiana na faro 13
        www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

        Komentarz

        • blind_walker
          RS
          • 2010
          • 4533
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #29
          Zamieszczone przez gregor10
          na miedzi 6mm
          Też będę dawał miedziane, ale 8mm, bo KME Gold ma wejście, z tego, co się dowiedziałem na 8. Całość sam skompletuję i założę, po skończonej pracy podrzucę fotki.
          mkII 20VT (600h worked)
          Roooooomster

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Faro 13 to jest inaczej 8mm po wewnatrz, czyli to samo co miedz 8mm :szeroki_usmiech

            Z wtryskami roznie. 200KM zielone objada. Wiadomo ze niebieskie na nizszym cisnieniu roboczym te 200KM objada.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • gregor10
              Ambiente
              • 2013
              • 104

              #31
              No właśnie jak sam napisałeś 200 objadą , a tutaj kolega chce 220ps więc nie wiem po co zielone żyłować na 1.3bara jak można optymalnie niebieskie dać na 1barze.
              www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

              Komentarz

              • Sezzam
                Drive
                • 2013
                • 89
                • Octavia I (1U2)
                • AGU 1.8 20VT 150 KM

                #32
                Się cholerka ludzie w temacie rozgadali a ja tu nie zaglądałem dłuuugo. Mnie gazowiec pytał czy będę coś z silnikiem robił i wtedy byśmy dobrali inne podzespoły a jestem bardzo zadowolony, tak jak polecał kolega od linka do lpg-forum - bardzo pomocni ludzie. Mam STAGA4 z zieloną Haną. Ze spalania jestem bardzo zadowolony bo 11 to powtarzalny wynik. Jak na zlot lecieliśmy to 10,4 nawet a 90KM/h to się przecież nie jechało teraz musiałem trefnego gazu nalać i 12l zjadło a może przez to, że kilka razy po wyjechaniu na krajówkę było jeden 5.7k, dwa 5,7k bo TIR gonił zad

                Komentarz

                • blind_walker
                  RS
                  • 2010
                  • 4533
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Ten Gold to w wersji Turbo.
                  Rozmawiałem, z właścicielem firmy handlującej instalacjami gazowymi, Gold i Turbo Gold to ten sam reduktor. Różnią się tylko kolorem z zewnątrz no i ceną.
                  mkII 20VT (600h worked)
                  Roooooomster

                  Komentarz

                  • kamij
                    Classic
                    • 2013
                    • 9

                    #34
                    Zamieszczone przez Medalik
                    Ja polecem
                    STAG
                    wtryski HANA
                    Rożnicy nie czuję czy gaz czy bena auto smiga jak tralala koszt ok 3tyś jedno co bym zmienił to żeby mniej paliło 13l to troszkę dużo :lol:

                    Ale jak Kupiłem moja skodę z nową jakąś włoska instalacja porostu była tragedia auto szarpało śmierdziało gazem jeździłem od mechanika do mechanika mówili trzeba wymienić kable, świece , sterownik itd pół auta bym wymienił .Firma która zakładała do skody ta włoska instalację mówiła że wszystko jest dobrze nie ma co zmieniać aż w końcu jak już nie dało się jechać na lpg pojechałem do gazownika mojego sprawdzonego i okazało się że instalacja to szajs ! Wymieniłem na nową i auto jeździ jak marzenie !
                    Nie wiem koleś możesz wytłumaczyć czemu najpierw jeżdziłeś od gazownika do gazownika a w ostateczności pojechałeś do swojego sprawdzonego? Taka masa epitetów mi się cisnie jak to czytam, że zatankowałbyś nimi zbiornik.
                    Ile to 2+2*2=?

                    Komentarz

                    • blind_walker
                      RS
                      • 2010
                      • 4533
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      Instalacja zamówiona:
                      - reduktor KME GOLD
                      - elektronika LPG TECH 224 z podłączeniem do OBD
                      - wtryski Hana zielone lub niebieskie oddzielnie montowane
                      - przewód miedziany 8mm
                      - butla taka jak była 38l
                      - wlew w miejscu normalnego wlewu
                      W poniedziałek części do odbioru.
                      mkII 20VT (600h worked)
                      Roooooomster

                      Komentarz

                      • Medalik
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 123

                        #36
                        kamij jeździłem od mechanika do mechanika a to różnica ! Gazownik który zakładał ta padaczkę powiedział że wszystko jest oki to jest problem który może wyeliminować mechanik ! Więc skoro spece od gazu twierdzili że wszystko jest oki.......
                        Pamiętaj twarze zdrajców!

                        Komentarz

                        • gregor10
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 104

                          #37
                          Zamieszczone przez blind_walker
                          Instalacja zamówiona:
                          - reduktor KME GOLD
                          - elektronika LPG TECH 224 z podłączeniem do OBD
                          - wtryski Hana zielone lub niebieskie oddzielnie montowane
                          - przewód miedziany 8mm
                          - butla taka jak była 38l
                          - wlew w miejscu normalnego wlewu
                          W poniedziałek części do odbioru.
                          Dobry wybór, aczkolwiek reduktor mozna by dać AC r01 czerwony.
                          www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                          Komentarz

                          • Coke
                            Elegance
                            • 2010
                            • 771
                            • Octavia II (1Z3)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM
                            • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez gregor10
                            Zamieszczone przez blind_walker
                            Instalacja zamówiona:
                            - reduktor KME GOLD
                            - elektronika LPG TECH 224 z podłączeniem do OBD
                            - wtryski Hana zielone lub niebieskie oddzielnie montowane
                            - przewód miedziany 8mm
                            - butla taka jak była 38l
                            - wlew w miejscu normalnego wlewu
                            W poniedziałek części do odbioru.
                            Dobry wybór, aczkolwiek reduktor mozna by dać AC r01 czerwony.
                            ja mam 1.8T 20V 150 KM AUM ale chcę zrobić mu mapę tak na 190 - 200 KM i coś koło 300 Nm. I tu moje pytanie, czy ta instalacja co wymienił kolega to się nada do tego setupu co chcę zrobić?
                            No i mówimy puki co o gratach do montażu a czy są jakieś ważne zasady typu odległości w przewodach albo blisko czego mają być itp itd?
                            Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                            Komentarz

                            • blind_walker
                              RS
                              • 2010
                              • 4533
                              • Octavia I combi (1U5)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #39
                              Coke, Hana niebieska już dla takiej mocy, choć zielona też powinna dać radę- tak stwierdził Pan, od którego kupiłem cały zestaw. Co do długości przewodów i jak je prowadzić zobacz na lpg forum w podforum nasze instalacje. Przy wtryskach osobno montowanych (nie na szynie) masz takie same długości przewodów idących między wtryskiwaczami, a kolektorem.
                              mkII 20VT (600h worked)
                              Roooooomster

                              Komentarz

                              • dragon84
                                Classic
                                • 2013
                                • 2

                                #40
                                Ja do swojego golfa długo zastanawiałem się gdzie założyć gaz byłem u 4 gazowników ceny sięgały od 2100 do 2600 jednak z powodu braku zaufania do warsztatów których pytałem się o ceny postanowiłem poszukać czegoś w intrenecie , znalazłem stronę firmy palacar gdzie maja formularz pomocy z ciekawości go wypełniłem. Po kilku dniach otrzymałem maila z propozycja zakupu części potrzebnych do zamontowania gazu oraz wskazano mi kilka warsztatów w których zakupione części mogę zamontować, z rozmowy wynikało ze palacar jest firma która trudni się sprzedażą instalacji do warsztatów, i z uwagi na niska jakość świadczonych usług przez monterów instalacji gazowych postanowiła nas przeciętnych kowalskich którzy się na tym nie znają uchronić przed pseudo fachowcami i oszustami, dlatego wprowadziła na swojej stronie opcje pomocy. Wygląda to tak, ze wchodzimy na ich stronę wpisujemy dane samochodu, otrzymujemy maila w którym akceptujemy zakup instalacji gazowej oraz propozycje kilku warsztatów które wg palacaru dobrze zamontują instalacje gazowa oczywiście za cenę ustalona przez palacar dlatego ja z instalacja która mi przyszła zgłosiłem się do jednego z warsztatów za montaż zapłaciłem 650 jestem zadowolony bo samochód chodzi dobrze, spala nie wiele więcej gazu niż benzyny, w warsztacie spotkałem się z mila i rzetelna obsługa, zostało mi tam wszystko wyjaśnione a co najważniejsze jak wielokrotnie mi się to wcześniej zdarzało nie była pobrudzona tapicerka. Z tego co się dowiedziałem maja zaufane warsztaty w całej Polsce dlatego na przyszłość będę korzystał z tego typu usługi, którą palacar robi za darmo . Dla zainteresowanych link do formularza http://www.palacar.pl/pomoc.php

                                Komentarz

                                • gregor10
                                  Ambiente
                                  • 2013
                                  • 104

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Coke
                                  Zamieszczone przez gregor10
                                  Zamieszczone przez blind_walker
                                  Instalacja zamówiona:
                                  - reduktor KME GOLD
                                  - elektronika LPG TECH 224 z podłączeniem do OBD
                                  - wtryski Hana zielone lub niebieskie oddzielnie montowane
                                  - przewód miedziany 8mm
                                  - butla taka jak była 38l
                                  - wlew w miejscu normalnego wlewu
                                  W poniedziałek części do odbioru.
                                  Dobry wybór, aczkolwiek reduktor mozna by dać AC r01 czerwony.
                                  ja mam 1.8T 20V 150 KM AUM ale chcę zrobić mu mapę tak na 190 - 200 KM i coś koło 300 Nm. I tu moje pytanie, czy ta instalacja co wymienił kolega to się nada do tego setupu co chcę zrobić?
                                  No i mówimy puki co o gratach do montażu a czy są jakieś ważne zasady typu odległości w przewodach albo blisko czego mają być itp itd?
                                  Ten zestaw spokojnie wystarcza na 210ps @ 340Nm tylko miedz 8mm zmienić na faro 13mm.
                                  www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratoRS
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #42
                                    A czym sie rozni miedz 8mm od Faro 13mm ?? Serio pytam, bo dla mnie to jest to samo.

                                    Faro wewnatrz ma srednice taka sama jak miedz 8mm. Koncowka Faro to ustala i nie ma co dystkutowac.

                                    Chyba ze chodzilo, o to ze zamiast miedzi brac Faro bo lepiej to sie montuje Tu sie zgadzam w 100%
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • gregor10
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 104

                                      #43
                                      nieprawda , zmierz sobie suwmiarką srednice wewnetrzną faro 13 a miedz 8mm to zobaczysz różnice. zwykle faro ma srednice wew jak miedz 8mm, faro 13 jest daleko do przodu w stosunku do miedzi 8
                                      www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratoRS
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #44
                                        No ale co to daje, jak wyjscie z butli ma 8mm, wejscie do reduktora mamy 8mm, zlaczki Faro 8mm itd.

                                        Co daje bufor w wezu??

                                        Wiecej da moim zdaniem zdrowy reduktor ktory nie mrozi gazu i trzyma cisnienie przy bucie w podlodze :roll:
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • gregor10
                                          Ambiente
                                          • 2013
                                          • 104

                                          #45
                                          instalacja jest tak mocna jak jej najslabszy punkt,
                                          a 8mm miedz na barylkach przewaznie jest tak zagnieciona ze swiatlo spada kosmos nawet o polowe, z faro jest sporo lepiej.... i widac to po spadkach cisnienia miedz 8mm vs faro
                                          www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratoRS
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #46
                                            To sie zgadza, bo w Faro barylka opina rurke, ale jej juz nie zgniata.

                                            Ja tam spadek cisnienia mam na poziomie max 0,1bar, ale jezdzi na Faro od zawsze.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Coke
                                              Elegance
                                              • 2010
                                              • 771
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • AUM 1.8 20VT 150 KM
                                              • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                              #47
                                              rozmawiałem z moim gazownikiem i wydaje mi się że albo on się nie zna albo mu się nie chce.

                                              Mówię mu że chce:

                                              reduktor KME GOLD
                                              - elektronika LPG TECH 224 z podłączeniem do OBD
                                              - wtryski Hana niebieskie oddzielnie montowane
                                              - przewód miedziany Faro 13mm
                                              - butla taka jak była 38l
                                              - wlew w miejscu normalnego wlewu

                                              a on mi na to, że nie ma już hanów kolorowych tylko są jakieś Złote Hany wtryski i reguluje się dyszami moc.
                                              Kolejny problem to mówi że przewody Fero 13mm są bez sensu bo wejście i wyjście przy reduktorze i innych podzespołach jest na max 6 - 8 mm i że 6mm wystarczy mi.

                                              A ja mam 189 KM i 293 Nm i bo się że chce mi jakiś szit zamontować
                                              Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratoRS
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                Wejdz na forum lpg, poszukaj kogos sensownego i jedz do niego.



                                                I masz do wyboru do koloru, tu hanki spiete razem, ale sa tez pojedyncze (nawet te mozna rozkrecic i zalozyc osobno).

                                                Jak masz golda to masz wejscie 8mm, wiec bierze grube faro i tyle. Do tego tez wielozawor extra musi byc
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • ApAcHoS
                                                  Classic
                                                  • 2013
                                                  • 32

                                                  #49
                                                  Zapytam tutaj bo nie bardzo wiem gdzie-nigdy nie miałem zestawu 1,8 T+lpg->
                                                  jakie za i przeciw w stosunku do 1,9 TDI ... ?
                                                  Dupowóz-czarna Octa Kombi 1,9 TDI Laurin & Klement + pakiet RS.

                                                  Moja zabawka-E30 328

                                                  Komentarz

                                                  • andru123
                                                    Elegance
                                                    • 2010
                                                    • 783
                                                    • Toyota
                                                    • ATF 2.0 MPI 120 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez ApAcHoS
                                                    Zapytam tutaj bo nie bardzo wiem gdzie-nigdy nie miałem zestawu 1,8 T+lpg->
                                                    jakie za i przeciw w stosunku do 1,9 TDI ... ?
                                                    miałęm 1,9 TDI , na krótkich odcinkach srednie spalanie ok 7-8l
                                                    głosno w środku , sprzedałem koledze, on jezdzi minimum 20-30 dziennie w jedna strone do pracy i zadowolony 4-5l

                                                    teraz mam 1,8T + gaz , spalanie srednie na krótkich odcinkach , głownie miasto 10-11 l gazu
                                                    czyli juz widac oszczednosc
                                                    do tego cisza w srodku i niesamowita dynamika

                                                    NAJWAŻNIEJSZE , zeby profesjonalny warsztat gaz instalowal i REGULOWAŁ , jest to mega istotne przy takim silniku
                                                    małe odchylenia w dawkach gazu , brak umiejętności w ustawieniu powoduje pełno błedów w silniku , wiec wiedza ma tu bardzo duże znaczenie

                                                    podsumowanie , tylko 1,8T przy krótkich odcinkach ekonomiczniejsze od TDI
                                                    a w trasie równie ekonomiczne , spalanie 8-10l gazu
                                                    dynamika, bez porównania
                                                    głośność w aucie , a co za tym idzie komfort jazdy , tez bez porównania

                                                    tylko zaczynamy wtedy słyszeć inne przypadłości skody , szum opon, świst powietrza , szum
                                                    jest O1 RS 1.8T XENON
                                                    była O1 1.9 TDI AGR

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...